Alla inlägg under januari 2014

Av Elinnea Rydberg - 8 januari 2014 20:17

Hej! 

Nu sitter jag typ och gör inget speciellt haha   .

Aa iaf skolan har börjat nu igen och det är ju kul jag är inte direkt en som älskar skolan och sånnt men i den här skolan älskar jag typ allt...<3, Asså nu skall ni få höra vad som hände idag det är en typ lite halv äcklig grej det hände på lunchen, Vi hade precis haft gympa så jag gick in i kapprummet och lämmnade min väska för att gå till maten. Jag tog mat och gick och satte mig, Det  var då jag upptäkte det... Det var ett hårstrå i min mat och jag höll på att spy för jag tyckte att det var så äckligt och sen så sa mina kompisar efter att vi hade lugnat ner oss att jag bara konde ta bort det så jag tog ett papper och försökte dra bort det men det äckliga var att hårståt var liksom innuti kycklingen snacka om äckligt   ...  Aa det var väll typ det... Jag kanske skall börja jobba varje helg

Puss på er från miiih! <333

Presentation


Heii!
Fråga mej en fråga e du snäll,Följ mej på instagram heter: Elinnea1

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards