Direktlänk till inlägg 26 december 2013

Julafton <333333

Av Elinnea Rydberg - 26 december 2013 18:15

Hej alla som läser!

Jag skall nu berätta om vad jag har fått för julklappar.

Jag fick en system kamera Canon,Röda converse, 2 st snygga iPhone 4s skal jag ommer att lägga ut en bild på dom någon dag eller ha med dom i en video, Ett halsband där det är ett peace tecken på, 3 st jonglerings bollar, En body mist från Victoria secret det heter such a flirt och massor av kläder.

Idag så har jag och mamma shoppat vi köpte massor av grejer=smink och lite sånnt. Vi gick in på freeport och beauty zone som skulle läggas ner och då var det helften har rea priset så jag kommer inte riktigt säga allt vi köpte för jag minns inte riktigt allt haha. Mamma köpte :2st Läppsift, 2st Badbomber, 1 handkräm, 1 Leppsyl, 2st Body lotion, 1 Balsam, 2st parfymer och lite annat som jag inte kommer på.

Jag köpte : 1 parfym någon DJ dance typ, 1 body mist från balladers, 1Tandborste haha och lite annat som jag inte kommer på just nu. Det var typ det och jag är super nöjd över det och när jag typ skall till Stockholm nu skall jag köpa EOS leppbalsam för det fanns inte i alla affärer här i Göteborg. Så jag är nöjd och sen lite senare idag så köpte jag 2 st nya byxor på MQ det var ett par svatra och ett par grå byxor med drag-kedja bak haha, Och mamma köpte också ett par fast grå. Ja det var väll typ allt tror jag <3 ;) Nu skall jag typ inte göra så mycket mer typ bara kolla mobilen och kika,smsa,snapa och skypa med kompisar <3 Så det skall ju bli kul ;) Mm det var väll allt fast jag vill skriva mer men kommer inte på något att skriva haha :D

Kram Elinnea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinnea Rydberg - 22 januari 2015 16:26

Hello alla fina människor! Ja, Som några hundra har märkt så har jag bytt utseénde på bloggen. Kännde att jag verklige behövde prova ngt nytt så why not lix. Men jag tkr inte att den ser jättebra ut nu heller, men den ser iaf bättre ut en vad den g...

Av Elinnea Rydberg - 12 september 2014 19:05

Hejj,Nu är jag på väg ut genom dörren. Jag skall på puma nu och jag tror jag kommer hem någon gång efter 11 och då kan jag skriva ett litet inlägg om vad som har hänt under kvällen ;) De skall bli jätte mysigt! Många överraskningar väntar kvällen ...

Av Elinnea Rydberg - 5 september 2014 14:10

Hejj alla! Jag kom nyss hem från skolan vi fick sluta 14:00 för att vi har cyklat hela dagen. Vi möttes klockan 09:25 och började cykla och så var vi klara nu ??? Varje km så var de en station där man fick göra grejer ?? Eftersom vi är elite klasse...

Av Elinnea Rydberg - 4 september 2014 06:22

Hejsan! Eller kanske god morgon, Idag så skall vi ha skolfoto och de är då man öppnar garderoben och redan har använt alla klädena typ tusen gånger innan "känns de som" jag har bestämt att jag skall ha ett par jeans. Jepp, idag skall jag inte göra s...

Av Elinnea Rydberg - 2 september 2014 22:18

Heej! Just nu så sitter jag i min säng och skall lära mig lite Tyska, allt är förjävligt just nu. Måste träna mer på läxorna,Måste plocka ur en jävla diskmaskin, Måste byta däck på min cykel och fick nyss utegångsförbud. Så härligt känns livet just...

Presentation


Heii!
Fråga mej en fråga e du snäll,Följ mej på instagram heter: Elinnea1

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards